HAPPY RAIN

Happy Rain - “RAINY - SO WHAT!”

preload spinner

preload spinner
{{product.Title}} {{product.Title}} {{product.Title}} {{product.Title}}

{{discount | currency_format}}

Happy Rain

 

 

Fra en lille virksomhed til den europæiske markedsleder
Den 1. januar 1988 blev happy rain grundlagt af Klaus og Ilse Würflingsdobler som en lille familievirksomhed. Grundlæggerne er stolte, men også taknemmelige for denne eksemplariske udvikling: fra en lille virksomhed til den europæiske markedsleder med global distribution.

Happy rain er i dag centrum for innovativ produktudvikling, effektiv kvalitetsstyring og trendy, salgsfremmende licenser samt egne mærker og alt sammen til konkurrencedygtige priser. Til vores kunder i hele verden designer vi specifikke og skræddersyede løsninger. Startende med eksklusive reklameparaplyer til omfattende private label paraplyprogrammer. Vores kunder nyder godt af årtiers erfaring happy rain har som den førende specialist inden for paraplyer.

Efter flere tilkøb, renoveringer og tilbygninger ejer happy rain i dag et grundareal på 14.000 kvm og en virksomhedsbygning på mere end 10.000 kvm. Efter vores mening giver dette os mulighed for fremtidig ekspansion for at imødekomme vores voksende kunders behov

Det specialiserede og højt motiverede team på stedet i Simbach garanterer denne succes. Medarbejderne i vores tilknyttede virksomheder i Hong Kong og Kina er med til at sikre denne succes, og mere end 3.000 mennesker i Kina og Cambodja producerer paraplyerne og deres råmaterialer.

At være i sort - uden undtagelse - hvert eneste år af virksomheden er et bevis på stabilitet. Konstant vækst i salget, også i et vanskeligt økonomisk miljø og i usikre tider, understøtter den dynamiske glade regn. Vi er stolte af den genererede økonomiske styrke og økonomiske uafhængighed af glad regn.

Samarbejdet mellem glad regn og dets produktionspartnere og serviceudbydere er baseret på et langsigtet og tillidsfuldt partnerskab. Samarbejdet med kontorer, myndigheder og institutioner er lige så harmonisk.

I hvert fald er det egentlige grundlag for vores succes vores kunder og partnere, og vi er stolte over, at vi havde chancen for at vinde dem, og vi ønsker stadig at tiltrække nye kunder i fremtiden. Vi er stolte af hver eneste kunde og vores motivation og udfordring er at tilfredsstille kunden endnu mere.